مدیریتبحمدالله از همان طلیعه فرخنده انقلاب اسلامی، روند ایجاد کانون های تبلیغاتی - اعم از علمی، صنعتی و علوم انسانی - در گوشه و کنار میهن اسلامی با شتاب تمام آغاز شد و این البته بسیار طبیعی بود. زیرا خود اتکایی علمی و تکنولوژیکی یکی از مولفه های کلیدی استقلال واقعی است. نیازهای دفاع مقدس نیز مکمل این روند مبارک بود. و اکنون که 37 سال از این رویداد عظیم می گذرد، شاهد پاگیری صدها موسسه تحقیقاتی کوچک و بزرگ در اطراف و اکناف کشور می باشیم.

مولف : آر. کی. جین و اچ. سی. ترباندیس

ترجمه : مهیار سرمدی و حسن محمد رضایی بیدگلی

تعداد صفحات : 434

زبان : فارسی

فرمت : pdf

حجم : 3.8 مگابایت

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید

منبع اصلی مطلب : وبلاگ شخصی جواد ترکاشوند
برچسب ها : مدیریت
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : کتاب مدیریت بر مدیریت ناپذیر - مدیریت سازمان های تحقیقاتی